سفارش تبلیغ
صبا ویژن

PANASONIC

نظر

معرفی بهترین تلفن بیسیم سال 2018

 

امروزه استفاده از تلفن‌های بیسیم در منازل و دفاتر اداری رواج پیدا کرده است. اصلی‌ترین ویژگی این تلفن‌ها، آزادی عملی است که کاربر در هنگام مکالمه با این گوشی‌ها دارد. شما می‌توانید در زمان استفاده از تلفن بیسیم تا محدوده برد این گوشی‌ها حرکت کنید تا علاوه بر پاسخ دادن به تلفن بتوانید به کارهای دیگر خود رسیدگی کنید. تلفن‌های بیسیم معمولا دارای برد خانگی هستند که در محیط داخلی بین 50 تا 60 متر و در محیط باز و بدون مانع می‌تواند تا 300 متر را پشتیبانی کند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام شرکت ایده آل گستر، از دیگر قابلیت‌های تلفن‌های بیسیم که برای کاربران از اهمیت زیادی برخوردار است، وجود منشی تلفنی است. تصور کنید منتظر تماس مهمی هستید و به دلایلی مجبورید منزل را ترک کنید یا حتی در منزل حضور دارید و  دستتان بند است. این مدل گوشی‌ها می‌توانند بعد از چند بوق به طور خودکار روی پیغام‌گیر بروند و پیام فرد تماس گیرنده را ضبط کنند. شما در فرصت مناسب می‌توانید به پیغام‌ها گوش دهید و با آن‌ها تماس بگیرید.

برخی از تلفن‌های بیسیم دارای چند گوشی هستند که می‌تواند برای منازل بزرگ مناسب باشد. با قرار دادن هر گوشی بیسیم در اتاق‌های منزل می‌توانید دسترسی به آن را آسان کنید.

پاناسونیک یکی از مشهورترین و برترین کمپانی‌های تولیدکننده محصولات الکترونیکی، مخابراتی به ویژه گوشی‌های تلفن است. محصولات مختلف این شرکت ژاپنی به سراسر جهان ارسال می‌شود و کمتر کسی را می‌توان یافت که نام پاناسونیک به گوشش نرسیده باشد یا از محصولات آن استفاده نکرده باشد.

یکی از جدیدترین تلفن‌های بیسیم موجود در بازار ایران مدل KX-PRD262 است. این مدل از پاناسونیک دارای دو گوشی بیسیم است و قابلیت پشتیبانی از یک خط تلفن شهری را دارد. این تلفن از پیشرفته‌ترین امکانات بهره می‌برد که در کمترین تلفنی مشاهده می‌شود و ظاهری شیک و مدرن دارد که می‌تواند هر کاربری را در نگاه اول جذب کند. شاید کسانی که اولین بار است این تلفن بیسیم را می‌بینند آن را با گوشی تلفن همراه اشتباه بگیرند. ابعاد کوچک و وزن سبک این گوشی باعث می‌شود کاربر در هنگام مکالمه احساس خستگی نکند.

پایه این تلفن دارای بلندگوی بزرگ استریو است که شاید حضور این بلندگو کمی عجیب به نظر برسد، اما این اسپیکر از طریق اتصال به بلوتوث می‌تواند موسیقی‌های تلفن همراه شما را پخش کند. این بلندگو با دستگاه‌های بلوتوثی که ازA2DP  پشتیبانی می‌کنند از جمله دستگاه‌های اندرویدی سازگار است. این گوشی بیسیم با وجود صفحه نمایش LCD رنگی خود مثل یک ریموت کنترل عمل کرده و با استفاده از آن می‌توانید به راحتی موسیقی مورد نظر را Play و Stop کنید و همچنین صدای بلندگوی بیس را کم و زیاد کنید.

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این تلفن، اتصال به تلفن همراه از طریق سیستم Link2Cell است. اگر تلفن همراه شما در منزل آنتن‌دهی ضعیفی دارد، می‌توانید آن را با تلفن بیسیم مچ کنید تا بتوانید تماس‌هایتان را از طریق بیسیم پاسخ دهید. علاوه بر این، این قابلیت می‌تواند مخاطبین تلفن همراه را با تلفن بیسیم به اشتراک بگذارد تا احتیاجی به وارد کردن دستی شماره‌ها نباشد.

بهره‌گیری از تکنولوژی DECT 6.0 باعث افزایش برد این تلفن نسبت به مدل‌های قبلی می‌شود، علاوه بر این به دلیل فرکانس خاص 1.9 گیگا هرتز این تلفن با سایر دستگاه‌های بیسیم مانند موس‌های بیسیم یا مودم‌ها تداخل نخواهد داشت و ایجاد نویز در هنگام مکالمه نخواهد کرد. تمامی تلفن‌های دارای این تکنولوژی قابلیت ارتقا تا 6 گوشی بیسیم را دارند.

پایه این تلفن قابلیت شارژ تلفن‌های هوشمند مجهز به پورت USB را دارد. شما می‌توانید تلفن همراه خود را روی پایه آن قرار دهید تا به راحتی شارژ شود.

سیستم منشی تلفنی این گوشی بیسیم می‌تواند تا 16 دقیقه پیغام مخاطبان را ضبط کند. وقتی در منزل هستید با صدای بوق و مواقعی که بیرون از منزل هستید از طریق تماس بیس با تلفن همراه که از پیش در گوشی ذخیره شده است از پیغام جدید دریافت شده با خبر خواهید شد.

قابلیت Call block می‌تواند شماره‌های مزاحم و یا ناخواسته را تا سقف 250 شماره مسدود کند. در هنگام تماس این شماره‌ها با شما، بوق اشغال خواهند شنید.

این تلفن دارای قابلیت آلارم ساعت است. شما می‌توانید در ساعت‌های مشخص این تلفن را برنامه‌ریزی کنید تا آلارم آن به صدا در آید و شما را بیدار کند. همچنین حالت شب می‌تواند تلفن را به حالت سکوت ببرد تا در زمان استراحت شما، زنگ خوردن تلفن آرامش منزل را بر هم نزند.

این تلفن  با قابلیت talking caller id  می‌تواند اطلاعات تماس گیرنده را در هنگام  زنگ خوردن گوشی اعلام کند تا در هر جای خانه که هستید متوجه شوید چه کسی با شما تماس گرفته است. همچنین در مواقعی که پیام کوتاه توسط این گوشی دریافت می شود، می‌تواند نام ارسال کننده را اعلام کند.

 

این تلفن جزو تلفن‌های آنالوگ محسوب می‌شود و می‌تواند روی داخلی‌های آنالوگ دستگاه سانترال به عنوان تلفن سانترال استفاده شود.

برای اطمینان از اصل بودن کالا بهتر است این تلفن را از نمایندگی پاناسونیک، شرکت ایده‌آل گستر تهیه کنید. شرکت ایده‌آل گستر نمایندگی پاناسونیک در تهران است و تمامی محصولات خود را با یکسال گارانتی 10 سال خدمات پس از فروش عرضه می‌کند.