سفارش تبلیغ
صبا ویژن

PANASONIC

نظر

آیفون X با قیمت نجومی وارد بازار ایران شد

سال گذشته شاهد انتخاب اپل به عنوان تحسین‌ شده‌ترین کمپانی در جهان بودیم . این مقام افتخارآمیز در نتیجه یک نظرسنجی از سه هزار و هشتصد مدیر، کارشناس، تحلیلگر و متخصص کسب شد.

صعود اپل به قله لیست تحسین شده‌ترین شرکت‌ها از زمانی اتفاق افتاد که این شرکت در سال 2007، محبوب‌ترین محصول خود در تاریخ فعالیتش یعنی آیفون را معرفی کرد و به نوعی محبوبیت اپل به میزان زیادی مدیون آیفون است.

محصولات شرکت اپل در ایران نیز مانند دیگر نقاط جهان از محبوبیت بالایی برخوردار است و طرفداران بی شماری دارد و این دلیلی خوبی است تا واردکنندگان این محصول به ایران از سود بالایی بهره مند شوند. هر سال در زمان شروع فروش نسخه جدید آیفون، این محصول در ایران با قیمت های نجومی و غیرمنصفانه ارائه می شود که بعد از مدتی این قیمت ها تا حدی فروکش می کند.

امروزه نیز دلیل اصلی تکرار قیمت نجومی آیفون 10 در ایران، وجود طرفدارن زیادی است که شرکت اپل در ایران دارد. از دیروز اخباری مبنی بر عرضه آیفون X در ایران منتشر شد و قیمت های نجومی هم برای آن اعلام شد که همه را متعجب کرده است.

آیفون X با قیمت نجومی وارد بازار ایران شد

قابلیت ها :

از امکانات نرم افزاری آن می توان به : سیستم عامل iOS 11 – پشتیبانی از زبان فارسی – امکاناتی نظیر MMS¡ ایمیل¡ مرورگر HTML5¡ قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس¡ قابلیت نمایش فایل‌های متنی PDF¡ برنامه ویرایش عکس¡ قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد.

علاوه بر این ها بدنه‌ای از جنس شیشه دارد. جلو و پشت گوشی کاملا شیشه‌ای است و این دو شیشه با فلز به یکدیگر متصل شده‌اند. آیفون ایکس در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای عرضه می‌شود. آیفون 10 به جای حسگر اثر انگشت، چهره‌ی شما را نگاه می‌کند تا گوشی را آنلاک کند.

اپل اسم Face ID را برای تکنولوژی تشخیص چهره‌ی آیفون 10 انتخاب کرده است. پردازنده‌ی  iPhone X اپل A11 نام دارد و این گوشی از شارژ بی‌سیم و شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش 5.8 اینچی جدیدی در آیفون ایکس قرار داده شده که Super Retina Display نام دارد. دوربین آیفون X هم دارای لنز دوتایی با لرزشگیر اپتیکال در هر دو لنز است و رزولوشن 12مگاپیکسلی دارد و دو قابلیت ویژه به نام‌های Portrait Mode و Portrait Lighting دارد. از قابلیت‌های دیگر آیفون 10 می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث 5 و وجود اسپیکر‌های استریو اشاره کرد. آیفون X ضدآب و ضد گرد و غبار است.

آیفون X با قیمت نجومی وارد بازار ایران شد

در روز دوشنبه – 8 آبان ماه 1396 نسخه 64 گیگابایتی iPhone X با رنگ خاکستری فضایی با قیمت بسیار بالایی وارد بازار شد و دقایقی پس از آن نسخه نقره‌ای 64 گیگابایت و نسخه 256 گیگیابایتی با رنگ خاکستری فضایی نیز به جمع خانواده جدید آیفون در بازار کشورمان پیوست.

حافظه‌داخلی: 64GB رنگ: خاکستری فضایی قیمت (تومان): 16,500,000

حافظه‌داخلی: 64GB رنگ: نقره‌ای قیمت (تومان): 17,100,000

حافظه‌داخلی: 256GBرنگ: خاکستری فضایی قیمت (تومان): 23,000,000

منبع : idehaltech.com