سفارش تبلیغ
صبا ویژن

PANASONIC

نظر

نمایندگی پاناسونیک در ایران

امروزه همه دنیا برند پاناسونیک را می شناسد و کمتر کسی است که از این برند به عنوان بهترین ها یاد نکند . تنوع محصولات پاناسونیک به گونه ای است که پاسخگوی نیاز هر نوع کاربری اعم از خانگی و اداری است .

شرکت پاناسونیک طیف وسیعی از محصولات و تجهیزات الکترونیکی، الکتریکی و صنعتی را تولید و عرضه می‌کند. این محصولات عبارتند از: تلویزیون (ال‌سی‌دی، ال‌ای‌دی)، دستگاه‌های پخش دی وی دی، سیستم‌های سینمای خانگی، دستگاه‌های ضبط و پخش تصاویر دیجیتال، دوربین‌های فیلمبرداری ویدیویی، دوربین‌های عکاسی دیجیتال، لوازم صوتی خانگی و سیستم‌های صوتی حرفه‌ای، سیستم‌های پخش اتومبیل، وسایل برقی خانگی؛ جاروبرقی، یخچال و فریزر، مایکروویو، پلوپز، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، سشوار، غذاسازهای خانگی، سیستم‌های اتوماسیون اداری، سیستم‌های مخابراتی، مهندسی سیستم، سیستم‌های دوربین مدار بسته، سیستم‌های امنیتی، تجهیزات مانیتورینگ، نمایشگرهای پلاسما، نمایشگرهای دید بالا، پروژکتورها، کولرهای گازی و تجهیزات تهویه هوا، سیستم‌های پردازش اسناد، دستگاه‌های فتوکپی و فاکس، دستگاه‌های تلفن ثابت، سیستم‌های سنترال مرکزی تلفن و پی‌ای‌ایکس، کامپیوترهای قابل حمل صنعتی، لپ‌تاپ و بخش‌های مهندسی سازه.

محصولات مخابراتی پاناسونیک شامل مرکز تلفن سانترال ، تلفن های سانترال ، تلفن های رومیزی ، تلفن های بیسیم و ... جزو بهترین محصولات موجود در بازار است و از فروش بسیار خوبی برخوردار است .

شرکت ایده آل گستر صدرسالیان زیادی است که در زمینه ارائه محصولات مخابراتی شرکت پاناسونیک مشغول به فعالیت می باشد. ارائه انواع تلفن ها، در قالب های گوناگون بی سیم و رومیزی و با تنوع بسیار زیاد، ارائه انواع دستگاه های فکس و سیستم های اداری سانترال همچنین نصب و راه اندازی انواع محصولات مخابراتی مشغول است .

تخصص ما نصب و راه اندازی انواع مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف می باشد و همواره سعی نموده ایم همچون شرکت پاناسونیک در بین رقبای تجاری خود پیشرو باشیم و خداوند را شاکریم که در این راه همواره موفق بوده و هستیم.

 منبع: iranpanasonic.org