سفارش تبلیغ
صبا ویژن

PANASONIC

نظر

سانترال، نیاز کسب و کارها

در گذشته های دور راه های ارتباط از راه دور بسیار ابتدایی بودند.از این راه ها می توان به ارتباط از طریق دود آتش بین سرخپوستان اشاره کرد.

اما با گذشت زمان این راه ها پیشرفته تر شد و با تلگراف و نامه ادامه پیدا کرد.عصر حاضر را می توان عصر اختراعات تکنولوژی نامید. بطوریکه می توان این ادعا را داشت که اختراعاتی که در یک قرن اخیر ثبت شده اند به اندازه کل اختراعات بشر در گذشته می باشد. تلفن یکی از مهمترین اختراعات بشر است .نخستین تلفن توسط الکساندر گراهام بل اختراع شد. تلفن، بعد از اختراع کامل توسط بل به سرعت اشاعه یافت و سیم‌های آن از شهری به شهر دیگر کشیده شد.

تلفن ارتباط سریع و فوری از راه دور را میان نقاطی که می‌توانند سیم‌کشی بشوند، ممکن ساخت.اما این پایان راه نبود و تلفن ها امروزه علاوه بر ارتباط قابلیت های دیگری نیز برای ما به همراه دارند.

امروزه برای برخی کسب و کار ها تلفن از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است و مشتریان به ندرت برای برخی خرید های خود به صورت حضوری مراجعه می کنند.

اگر شما هم از آن دسته کسب و کارهایی هستید که تلفن برایتان ضروری است حتما با مشکلاتی که خطوط شهری تلفن دارند مانند اشغالی خط و غیره برخورد کرده اید.

در ابتدا اگر تعداد کارمندان زیادی دارید که مشتریان با آن ها در ارتباط هستند شما باید برای آن ها تلفن هایی مجزا در نظر بگیرید. این مسئله خود مشکلاتی را در بر دارد که مدیریت کردن هر کدام از تلفن ها و خطوط سخت است و ممکن است با مشکل اشغالی خطوط مواجه شوید.

اگر مشتری چندین بار با تلفن شرکت شما تماس بگیرد و تلفن اشغال باشد مشخص است که خسته شده و با تلفن شرکت رقیب شما تماس خواهد گرفت.با بیشتر کردن تعداد خطوط تا حدودی می توان این مشکل را حل کرد. اما همانطور که می دانید تعداد خطوطی که مخابرات برای هر ملک ارائه می دهد محدودیت دارد و نمی توان تعداد زیادی خط تلفن شهری تهیه کرد.

علاوه بر آن برای مشتری سخت است که هر خط مربوط به کدام شخص در شرکت است و باعث سردرگمی هرچه بیشتر مشتریان خواهد شد.

سانترال پاناسونیک به منظور ایجاد یک شبکه خصوصی در یک شرکت مورد استفاده قرار میگیرد که در آن با به اشتراک گذاشتن تعدادی از خطوط شهری امکان استفاده برای تمام داخلی ها همراه با تنظیم امکانات و محدودیت ها به وجود خواهد آمد.

به زبان ساده تر شما با استفاده از دستگاه سانترال می توانید با داشتن تعدادی خط شهری تعداد بیشتری داخلی را در داخل شرکت داشته باشید.

با توجه به مکانیسم دستگاه سانترال تعدادی خط شهری وارد این دستگاه شده و تعدادی داخلی نیز در خروجی به شرکت ارائه می دهد که البته این تعداد بستگی به ظرفیت دستگاه سانترال دارد.

برند پاناسونیک یکی از اولین شرکت هایی است که اقدام به تولید مراکز تلفن سانترال و همچنین تلفن های سانترال کرده است. برای استفاده و همچنین برنامه ریزی مراکز سانترال استفاده از تلفن های سانترال امری ضروری است. پاناسونیک به خاطر ارائه سیستم های ارتباطی کارآمد و با کیفیت جایگاه بسیار مهمی در ادارات ،شرکت ها و اماکن تجاری کسب کرده است.