سفارش تبلیغ
صبا ویژن

PANASONIC

نظر

مرکز تلفن سانترال پاناسونیک

امروزه همه شرکت ها با واژه سانترال آشنایی دارند.سانترال به دستگاهی گفته می شود که می تواند در حوزه ارتباطات به شرکت ها کمک شایانی کند.

تصور کنید شرکتی با 20 کارمند دارید، تهیه یک خط شهری برای هر کارمند امری غیر منطقی است به این دلیل که هم هزینه زیادی در بر دارد و هم با توجه به محدودیت های شرکت مخابرات این امکان وجود ندارد.علاوه بر آن مدیریت همه این خطوط کاری واقعا سخت است.تصور کنید در پایان هر ماه با تعداد زیادی قبض تلفن رو به رو خواهید شد.

در حال حاضر سیستم مخابرات در حال تغییر و تحول است و شاهد هستیم که محیط های اداری و شرکت های کوچک و بزرگ نیز در حال ارتقاء وضع موجود و تغییر دادن سیستم های خود هستند تا کارایی و قابلیت بیشتری را برای ارائه خدمات به مشتریان داشته باشند .

دستگاه سانترال می تواند با توجه به تعداد خط شهری موجود برای شرکت شما تعدادی داخلی ارائه دهد.

شرکت پاناسونیک با تولید مراکز تلفنی با ظرفیت های مختلف توانسته نیاز های هر کاربری با هر نوع استفاده ای را مرتفع نماید و آن ها بتواند از بین مدل های این دستگاه ، دستگاه مورد نیاز خود را انتخاب کنند. سانترال پاناسونیک یکی از با کیفیت ترین مراکز تلفن موجود در بازار دنیا می باشد.

تعداد خط های شهری و تعداد داخلی ها با توجه به ظرفیت دستگاه سانترال تعیین می شود و انتخاب شما باید با توجه به تعداد خط های شهری و تعداد داخلی هایتان باشد.خوشبختانه پاناسونیک دستگاه هایی با ظرفیت های مختلف طراحی و تولید کرده که می تواند پاسخگوی نیاز های کسب و کار های کوچک و بزرگ باشد.

مزیت دستگاه های تولید شرکت پاناسونیک نسبت به سایر تولیدات این حوزه در ابتدا قیمت مقرون به صرفه آن است و می توان گفت خوش قیمت ترین مراکز تلفن متعلق به پاناسونیک و مزیت دیگر قابلیت های بی شمار و منحصر به فرد این دستگاه ها است که آن را در بین سایر برند ها برجسته می کند.