سفارش تبلیغ
صبا ویژن

PANASONIC

نظر

جایگزین تلگرام چه برنامه ای می تواند باشد؟

به دنبال فیلتر شدن ناگهانی اپلیکیشن تلگرام، تمامی کاربران فعال در این برنامه نرم افزاری به دنبال جایگزینی برای این اپلیکیشن می باشند. اگر دقت کرده باشین بیشتر کسب و کارهای فعلی در حوزه دیجیتال و نرم افزار و آی تی بر پایه همین اپلیکیشن تلگرام اداره و هدایت می شد.

برنامه های نرم افزاری بسیاری وجود دارد که شما می توانید از آن ها استفاده کنید. اما اینکه همگی مردم یکپارچه به سمت یک برنامه خاص هدایت شوند و در آنجا گرد آوری کردند امری مشکل می باشد. مردم به یک برنامه نرم افزاری خاصی نیاز دارند که از امنیت بالا برخوردار باشد و حریم خصوصی آن ها حفظ شود و کسی به مسائل خصوصی آن ها دسترسی نداشته باشد.

یکی از این برنامه های موجود، برنامه پیام رسان سیگنال می باشد. پیام رسان سیگنال از قابلیت های بالایی برخوردار است و تعداد کاربران آن به 1 میلیون نفر می رسد به نوعی این برنامه بهترین برنامه خارجی جایگزین تلگرام می باشد. نصب این پیام رسان همانند نصب برنامه تلگرام می باشد اما با این تفاوت که برای پیامک تاییدی که از سوی سرور اصلی این برنامه به خط شما ارسال می شود، ممکن است هزینه بابتش از شما دریافت کنند. لازم به ذکر است که بدانید این پیام رسان پس از تلگرام امن ترین پیام رسان به حساب می آید. توسعه دهندگان این برنامه موفق شده اند، سیگنال را که یک پیام رسان خارجی می باشد را به صورت ارسال پیام رمز گذاری شده را به صورت end to end تعریف کنند.

برنامه خارجی جایگزین تلگرام

ارسال و دریافت امن متن، عکس، ویدئو به‌صورت رایگان * صدای شفاف و باکیفیت در مکالمه *بدون لاگین کردن و تنها از طریق شماره تلفن قابلیت اتصال برقرار می‌شود *دیتای کاربر شنود نمی‌شود *سرعت‌بالای ارسال و دریافت * نوتیفیکیشن ها با اجازه کاربر ارسال می‌شود * آرشیو مناسب دیتا * سورس کد برنامه رایگان در دسترس است* سازگار با ردفون و تکس سکیور*عرضه‌شده در 31 زبان از ویژگی های این برنامه پیام رسان می باشد.