سفارش تبلیغ
صبا ویژن

PANASONIC

نظر

سامسونگ در نهایت سری جدید گلکسی A خود را معرفی کرد. گوشی هایی که قبلا به عنوان Galaxy A5 و Galaxy A7 (2018) نامگذاری شده اند به طور رسمی با نامGalaxy A8 (2018) و Galaxy A8 + (2018) به بازار عرضه شده است. همانطور که انتظار می رود، گوشی های هوشمند با کیفیت بالا از سامسونگ دارای یک نمایشگر بی نظیر و دو دوربین جلو هستند.

در نهایت، Infinity Display سامسونگ پس از آنکه منحصرا در گوشی های پرچمدار سامسونگ استفاده می شد در سال جاری به یک گوشی میان رده رسیده است. این گوشی ها همچنین از اولین دوربین جلویی سامسونگ با Live Focus بهره می برد.

گلکسی A8 و Galaxy A8 + ویژگی های بسیاری از پرچمداران را ارائه می دهند. از آنجایی که گوشی ها دارای نمایشگر بزرگ هستند، دکمه خانه فیزیکی ندارند. سنسور اثر انگشت در پشت، زیر ماژول دوربین برای دسترسی آسانتر نسبت به تلفن های گلکسی 2017 شرکت دوباره جای گرفته است. روی پنل پشتی و جلوی گوشی، لایه‌ای از جنس شیشه با انحنا وجود دارد، ضمن اینکه فریم گوشی از جنس فلز است.

Galaxy A8 ابعادی معادل 149?2 x 70.6 x 8.4mm و وزن 172g، دارای صفحه نمایش 5?6 اینچ Full HD + Super AMOLED است. Galaxy A8 + ابعادی معادل 159?9 x 75.7 x 8.3mm در 191g، صفحه نمایش 6 اینچی Full HD + دارد. نمایشگر در هر دو گوشی دارای یک نسبت عمودی 18?5: 9 و یک رزولوشن 1080 × 2220 پیکسل است.

Galaxy A8 و Galaxy A8 + اولین دستگاه در سری A برای پشتیبانی از هدست Gear VR هستند. هر دو گوشی همچنین دارای یک دوربین جلو 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.9 همراه با دوربین 8 مگاپیکسل f / 1.9 ثانویه هستند. در پشت گوشی نیز، سنسور 16 مگاپیکسلی با F1.7 جای گرفته است که از لرزش‌گیر دیجیتال برای فیلم‌برداری و قابلیت Hyperlapse برای ثبت ویدیوهای Time-Lapse بهره می‏‌گیرد.

دوربین جلو دوگانه قرار است یکی از بزرگترین نقاط فروش این دستگاه ها باشد، همانطور که سنسور16 مگاپیکسلی که در مدل 2017 گلکسی ای 5 و گلکسی ای 7 استفاده شده بود.

این دوربین از دو دوربین جداگانه ساخته شده است، بنابراین کاربران می توانند بین عکس های منظم یا نزدیک، پس زمینه یا بوکه را تغییر دهند. ویژگی Focus Live به شما اجازه می دهد تا جلوه تاری را قبل و بعد از گرفتن عکس تنظیم کنید.

با 4 گیگابایت RAM و 32/64 گیگابایت حافظه با باتری 3000 میلی آمپری در دسترس خواهد بود. Galaxy A8 + 4/6 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه 64 گیگابایتی را با باتری 3،500 میلی آمپری ارائه می دهد

یک کارت حافظه microSD برای گسترش حافظه خارجی وجود دارد. تلفن های هوشمند IP68 دارای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است، درست مثل تلفن های سری A سال گذشته.

هر دو دستگاه یک پورت USB Type-C دارند و دارای شارژ سریع هستند. آنها توسط Android 7.1.1 تهیه شده اند و در نهایت به روز رسانی Oreo (و احتمالا Android P نیز دریافت خواهند کرد). LTE Cat.11، NFC و MST برای پشتیبانی Samsung Pay و سایر گزینه های اتصال مانند Wi-Fi ac و بلوتوث 5?0 وجود دارد.

Galaxy A8 و Galaxy A8 + در چهار رنگ عرضه می شوند: سیاه ، ارکیده خاکستری، طلایی و آبی. آنها در اوایل ماه ژانویه 2018 در دسترس خواهند بود.

منبع : idehaltech.com


نظر

بیسیم گیگاست

تلفن ها چندین سال است که نقش مهمی را در ارتباطات ایفا می کنند. امروزه شما در همه جا می توانید انواع مختلفی از تلفن ها را مشاهده کنید در ادارات و منازل و حتی تلفن های همراهی که در دست اشخاص می بینید.

تلفن ها امروزه در زندگی روزمره انسان ها نقش به‌ سزایی دارند و شرکت های مختلفی در رقابت با همدیگر برای طراحی و تولید این وسیله هستند از بین این رقیب‌ها می‌توان به مجموعه بزرگ گیگاست اشاره داشت که در زمینه تلفن خانگی پیشرفت بسیار خوبی داشته است که دفتر مرکزی آن در آلمان و در شهر مونیخ مستقر است.

این شرکت تا چند سال پیش با نام زیمنس شناخته می شد که توسط ارنست فون زیمنس در شهر برلین تاسیس شد.حوزه کاری این شرکت به چهار بخش اصلی انرژی، صنعتی، پزشکی و زیرساخت‌های شهری تقسیم می شد. اکنون این شرکت بالغ بر 1250 کارمند و فعالیت فروش در 70 کشور را دارد.

این شرکت در حوزه تولید تلفن بیسیم با تکنولوژی DECT و Cat-iq، رهبر بازار اروپا است و انواع وسیعی از تلفن های بی سیم (900 مگاهرتز، 2.4Ghz و DECT) را طراحی و تولید می کند.

 

این شرکت در تولید تلفن های خود علاوه بر در نظر گرفتن کیفیت بالا و بهره گیری از به روزترین تکنولوژی های روز دنیا، زیبایی و و هنر را نیز در دستور کار خود قرار داده و شما می توانید بر اساس دکوراسیون منزل و ادارات خود بیسیم مورد نظر خود را هماهنگ با هارمونی مکان موردنظر انتخاب کنید.

امکانات بی نظیر، کیفیت تولید محصولات بسیار عالی، تنوع محصول و البته تولید بسیاری از محصولات در آلمان باعث فروش بسیار بالا و محبوبیت این محصولات شده است.

البته این کمپانی برخی از مدل های خود را نیز در کشور هایی غیر از آلمان تولید می کند که شاید کیفیت آنها قابل مقایسه با محصولات ساخت آلمان نباشد.

تلفن بیسیم گیگاست در انواع مختلف و با امکانات و قابلیت های متنوعی طراحی و تولید شده که شما می توانید از انواع ساده که فقط جهت پاسخگویی و شماره گیری استفاده می شود تا تلفن های لمسی و پیشرفته انتخاب کنید.

 


نظر

مرکز تلفن سانترال پاناسونیک

امروزه همه شرکت ها با واژه سانترال آشنایی دارند.سانترال به دستگاهی گفته می شود که می تواند در حوزه ارتباطات به شرکت ها کمک شایانی کند.

تصور کنید شرکتی با 20 کارمند دارید، تهیه یک خط شهری برای هر کارمند امری غیر منطقی است به این دلیل که هم هزینه زیادی در بر دارد و هم با توجه به محدودیت های شرکت مخابرات این امکان وجود ندارد.علاوه بر آن مدیریت همه این خطوط کاری واقعا سخت است.تصور کنید در پایان هر ماه با تعداد زیادی قبض تلفن رو به رو خواهید شد.

در حال حاضر سیستم مخابرات در حال تغییر و تحول است و شاهد هستیم که محیط های اداری و شرکت های کوچک و بزرگ نیز در حال ارتقاء وضع موجود و تغییر دادن سیستم های خود هستند تا کارایی و قابلیت بیشتری را برای ارائه خدمات به مشتریان داشته باشند .

دستگاه سانترال می تواند با توجه به تعداد خط شهری موجود برای شرکت شما تعدادی داخلی ارائه دهد.

شرکت پاناسونیک با تولید مراکز تلفنی با ظرفیت های مختلف توانسته نیاز های هر کاربری با هر نوع استفاده ای را مرتفع نماید و آن ها بتواند از بین مدل های این دستگاه ، دستگاه مورد نیاز خود را انتخاب کنند. سانترال پاناسونیک یکی از با کیفیت ترین مراکز تلفن موجود در بازار دنیا می باشد.

تعداد خط های شهری و تعداد داخلی ها با توجه به ظرفیت دستگاه سانترال تعیین می شود و انتخاب شما باید با توجه به تعداد خط های شهری و تعداد داخلی هایتان باشد.خوشبختانه پاناسونیک دستگاه هایی با ظرفیت های مختلف طراحی و تولید کرده که می تواند پاسخگوی نیاز های کسب و کار های کوچک و بزرگ باشد.

مزیت دستگاه های تولید شرکت پاناسونیک نسبت به سایر تولیدات این حوزه در ابتدا قیمت مقرون به صرفه آن است و می توان گفت خوش قیمت ترین مراکز تلفن متعلق به پاناسونیک و مزیت دیگر قابلیت های بی شمار و منحصر به فرد این دستگاه ها است که آن را در بین سایر برند ها برجسته می کند.


نظر

آیفون X موفق به کسب امتیاز 97 در تست‌های DxOMark شد

اگر دوربین گوشی هوشمند و کیفیت آن برای شما مهم است ،این خبر را از دست ندهید،حدود یک ماه پیش بود که گوشی‌های گوگل پیکسل 2، سامسونگ گلکسی نوت 8 و هواوی میت 10 پرو توانستند با گذراندن تست‌های وب‌سایت معتبر DxOMark افتخارات زیادی برای دوربین خود کسب کنند؛و قطعا همینطور نیز بوده ،چرا که مدل های نامبرده طرفداران خاض خود را نیز دارد.اما در آنسوی قضیه،اپل درخشش بیشتری نسبت به سایر موارد در زمینه عکاسی کسب نماید.

گوشی هوشمند آیفون X که چند روز از عرضه‌ی جهانی آن می‌گذرد، توانسته است به طرق مختلف، در سطح جهان خبرساز شود؛ با این‌حال نباید فراموش کنیم که آیفون X به‌عنوان یک پرچم‌دار و با داشتن رقبایی نظیر نوت8  و میت 10، توانسته است عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذارد.در همین راستا؛وبسایت DxOMark بالاخره نتایج تست دوربین آیفون 10 اپل را منتشر کرد و این موبایل را با امتیاز 97، در رتبه دوم فهرست برترین دوربین های موبایل و پس ازگوگل پیکسل 2 قرار داد.

البته باید توجه کرد که با وجود در نظر گرفتن شاخص های متنوع توسط DxOMark، تست مربوطه توسط انسان انجام شده و نتایج آن ممکن است به دلایل مختلف تغییراتی داشته باشند. همچنین خوب است بدانید که سقف امتیازات این تست عدد 100 نبوده و در بعضی موارد امتیازات جزئی ممکن است از این عدد نیز بیشتر باشند.

بر اساس نتایج بررسی DxOMark، دوربین آیفون 10 در محیط هایی با کنتراست بالا عملکرد فوق العاده ای داشته و در جذب نور محیط بسیار موفق است. در ضمن این موبایل نسبت به برادر خود آیفون 8 پلاس نتایج بهتری را در زمینه ثبت تصاویر بوکه و زوم کسب کرده، که دلیل آن بهره گیری از لنز دوم متفاوت با گشودگی دهانه f/2.4 و لرزشگیر اپتیکال بوده است.

آیفون X

 

البته ناگفته نماند که؛آیفون X در زمینه‌ی ضبط ویدیو نتوانسته است به‌اندازه‌ی عکاسی موفق عمل کند. در حال‌ حاضر گوشی پیکسل 2 با کسب امتیاز 96 در زمینه‌ی ضبط ویدیو، در صدر جدول جا خوش کرده است. نکته‌ی دیگر اینکه با مقایسه‌ای کوتاه متوجه می‌شوید که دوربین هواوی میت 10 از لحاظ ضبط ویدیو با کسب امتیار 91 توانسته است بالاتر از آیفون X قرار بگیرد.

با این‌حال پرچم‌دار جدید اپل توانسته است در این زمینه بهتر از گلکسی نوت 8 عمل کند.گفتنی است کسب نمره 97 آیفون 10 را در کنار هوآوی میت 10 پرو قرار می دهد که نشان دهنده پیشرفت فوق العاده کمپانی چینی، و نزدیک شدن آن به استانداردهای بالای صنعت است.

منبع: pooyasys


نظر

آیفون X با قیمت نجومی وارد بازار ایران شد

سال گذشته شاهد انتخاب اپل به عنوان تحسین‌ شده‌ترین کمپانی در جهان بودیم . این مقام افتخارآمیز در نتیجه یک نظرسنجی از سه هزار و هشتصد مدیر، کارشناس، تحلیلگر و متخصص کسب شد.

صعود اپل به قله لیست تحسین شده‌ترین شرکت‌ها از زمانی اتفاق افتاد که این شرکت در سال 2007، محبوب‌ترین محصول خود در تاریخ فعالیتش یعنی آیفون را معرفی کرد و به نوعی محبوبیت اپل به میزان زیادی مدیون آیفون است.

محصولات شرکت اپل در ایران نیز مانند دیگر نقاط جهان از محبوبیت بالایی برخوردار است و طرفداران بی شماری دارد و این دلیلی خوبی است تا واردکنندگان این محصول به ایران از سود بالایی بهره مند شوند. هر سال در زمان شروع فروش نسخه جدید آیفون، این محصول در ایران با قیمت های نجومی و غیرمنصفانه ارائه می شود که بعد از مدتی این قیمت ها تا حدی فروکش می کند.

امروزه نیز دلیل اصلی تکرار قیمت نجومی آیفون 10 در ایران، وجود طرفدارن زیادی است که شرکت اپل در ایران دارد. از دیروز اخباری مبنی بر عرضه آیفون X در ایران منتشر شد و قیمت های نجومی هم برای آن اعلام شد که همه را متعجب کرده است.

آیفون X با قیمت نجومی وارد بازار ایران شد

قابلیت ها :

از امکانات نرم افزاری آن می توان به : سیستم عامل iOS 11 – پشتیبانی از زبان فارسی – امکاناتی نظیر MMS¡ ایمیل¡ مرورگر HTML5¡ قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس¡ قابلیت نمایش فایل‌های متنی PDF¡ برنامه ویرایش عکس¡ قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد.

علاوه بر این ها بدنه‌ای از جنس شیشه دارد. جلو و پشت گوشی کاملا شیشه‌ای است و این دو شیشه با فلز به یکدیگر متصل شده‌اند. آیفون ایکس در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای عرضه می‌شود. آیفون 10 به جای حسگر اثر انگشت، چهره‌ی شما را نگاه می‌کند تا گوشی را آنلاک کند.

اپل اسم Face ID را برای تکنولوژی تشخیص چهره‌ی آیفون 10 انتخاب کرده است. پردازنده‌ی  iPhone X اپل A11 نام دارد و این گوشی از شارژ بی‌سیم و شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش 5.8 اینچی جدیدی در آیفون ایکس قرار داده شده که Super Retina Display نام دارد. دوربین آیفون X هم دارای لنز دوتایی با لرزشگیر اپتیکال در هر دو لنز است و رزولوشن 12مگاپیکسلی دارد و دو قابلیت ویژه به نام‌های Portrait Mode و Portrait Lighting دارد. از قابلیت‌های دیگر آیفون 10 می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث 5 و وجود اسپیکر‌های استریو اشاره کرد. آیفون X ضدآب و ضد گرد و غبار است.

آیفون X با قیمت نجومی وارد بازار ایران شد

در روز دوشنبه – 8 آبان ماه 1396 نسخه 64 گیگابایتی iPhone X با رنگ خاکستری فضایی با قیمت بسیار بالایی وارد بازار شد و دقایقی پس از آن نسخه نقره‌ای 64 گیگابایت و نسخه 256 گیگیابایتی با رنگ خاکستری فضایی نیز به جمع خانواده جدید آیفون در بازار کشورمان پیوست.

حافظه‌داخلی: 64GB رنگ: خاکستری فضایی قیمت (تومان): 16,500,000

حافظه‌داخلی: 64GB رنگ: نقره‌ای قیمت (تومان): 17,100,000

حافظه‌داخلی: 256GBرنگ: خاکستری فضایی قیمت (تومان): 23,000,000

منبع : idehaltech.com